kultura jako zrodlo cierpien

kultura jako zrodlo cierpien

Paź 15

kultura jako zrodlo cierpien

Na przykład, czy należy skontaktować się telefonicznie klientów, aby zapewnić ich produkt przyjechał i że są z niego zadowoleni? Czy śledzić z e-mail dziękując swoim klientom za ich działalności? Czy wysyłacie przesyłki klientom informacji o śledzeniu, wraz z informacjami kontaktowymi należy pakiet nie dojść zgodnie z planem?

4. Komunikacja swoje zobowiązanie klienta z personelem

Co dobrego jest zastaw klienta, jeśli pracownicy nie są tego świadomi i na pokładzie z nim? Wyślij swój projekt zastaw klientów się do wszystkich pracowników i poprosić o wejściu. Sprawdź, uzupełnień i skreśleń w oparciu o sugestie i co czujesz się komfortowo.

kultura jako zrodlo cierpien

5. Wpisz zastaw

Po przejściu przez pierwsze cztery etapy, pisać zastaw. Należy pamiętać, że może to być ogólne lub tak dokładnie, jak chcesz go mieć. Ale to musi odzwierciedlać swoją osobistą filozofię obsługi klienta. Jeśli nie, wy klienci będą mogły łatwo powiedzieć zastaw nie jest warte papieru , na którym jest napisane, bo na twoje działania będą prawdopodobnie znacznie odbiegają od zastawu zostały im przekazane.

kultura jako zrodlo cierpien

Posiadanie i po zastaw klient może pomóc umieścić klientom swobodnie, co oznacza, będą bardziej skłonni do współpracy z wami teraz i także w przyszłości.

Warren został pisanie artykułów i produkcji, jak na kursy online od 2005 roku specjalizuje się w sprawach biznesowych online i obecnie prowadzi szereg stron internetowych w wielu różnych niszach. Możesz sprawdzić swoją najnowszą stronę internetową tutaj: Wózek Forks, które oferuje szeroką gamę wózków widłowych Forks

Artykuł napisany przez: