kultura i rozrywka

kultura i rozrywka

Lis 10

kultura i rozrywka

– Przyciągnąć potencjalnych klientów szuka słów kluczowych.

– Komunikowania się i pozycja natychmiast korzyści witryny i podstawowe wartości np Justfreestuff / Best-home-hipoteka-pożyczki /, Indoorgardensupplies /.

– Poprawić pozycję w rankingu wyszukiwarek. (Użycie słów kluczowych w nazwie domeny jest strategia, której nie można polegać na celu zwiększenia wyszukiwarki rankingu: jest to tylko niewielka część search engine optimization).

con

Z drugiej strony, słowa kluczowe, nazwy rodzajowe domeny może:

kultura i rozrywka

– Być postrzegane jako nudne, pozbawione wyobraźni i czasem wątpliwa.

– Wymagają więcej wysiłku, aby pamiętać. Mogłoby to doprowadzić do nazw domen błędne jest np Barnesandnoble / lub Barneandnobles / lub umieszczone w niewłaściwej kolejności np Homefinancialservices / lub Financialhomeservices /. Te wspólne błędy skłoniły sprytny ludzi biznesu z piggy back na popularnych stronach internetowych np Ezinearticle / korzyści z błędami klientów z EzineArticles /.

– Ograniczyć użycie nazwy domeny. Długi ciąg słów kluczowych nie wygląda dobrze na materiałach promocyjnych w trybie offline.

– Zostać zmarnowane, jeśli nie wybrać słowa kluczowe ostrożnie. Ważne jest, aby badania te słowa używane przez klientów, a nie polegać na swoich założeniach. Jeff, drukarki, które zoptymalizowano swoją witrynę do „self-publishing” tylko do stwierdzenia, że ??samo-wydawcy szukali drukarek używających słów kluczowych „drukowanie”.

kultura i rozrywka

Najlepsze z obu światów: rozważyć komplementarne strategie nazw domen:

1. Utwórz krótką, łatwą do zapamiętania nazwę marki za pomocą słów kluczowych, na przykład Diabeticgourmet /, Netdoctor / lub Houseweb /.

2. Zakup kilka nazw domen składających się z słów kluczowych i ich wskazując na główny markowej nazwy domeny. Strategia ta wymaga, aby kupić opcję przekierowania URL przy zakupie nazwę domeny.Jedna uwaga: jeśli nadużywać tej taktyki, Google może negatywnie zareagować na te „podstępnych przekierowań.

Henriette Martel to strona strateg, autor 200 pomysłów marketingowych na swojej stronie internetowej i dyrektor australijskiego Training Guide Australii A do Z Training Database i zasobów dla mówców, trenerów Autokarów.

Artykuł napisany przez: