jezyk germanski

jezyk germanski

Sie 11

jezyk germanski

Płotków wpływania na zachowania konsumentów .. Online

jezyk germanski

„Sama natura komunikacji nie pozwalają nam na dokładne zdefiniowanie wpływu w sposób, który wykracza poza percepcję i lokalizację.”

jezyk germanski

Co kompleks cytat, niemniej ciekawe. Definiowanie wpływ wydaje się być największym problemem, jeśli chodzi o wpływanie na zachowania konsumentów. I nie bez powodu: Poza tym, że po prostu każdy może mieć wpływ społeczny na inną osobę, ale także wpływać na siebie świat. Co to znaczy mieć wpływ? I jak możemy zmierzyć wpływ go? Jest to gra, liczba, podobnie jak ten, kto ma najwięcej pieniędzy i większość znajomych jest bardziej wpływowy? Czy jest to bardziej jakość nad ilość?

jezyk germanski

Jak komunikować się, zarówno w trybie online lub w rzeczywistym świecie, wiąże się z obciążeniem, jak interpretować społecznych „wpływy”. Wyobraź sobie chodzenie do kolacji oraz konieczności przestrzegania nim współpracujące ze sobą. Byłoby bardzo trudno jest powiedzieć, czy damy śmieje się na dżentelmena opowiadał rzeczywiście śmiać, czy tylko robi więc być uprzejmy. Czy grupa panów, którzy byli cicho przez godzinę są bezinteresowne w osobie mówiącej do nich lub po prostu stało się ciche ludzi. Istoty ludzkie są tak różne w każdym modzie, i to jest ta sama sprawia, że ??niezwykle trudno jest stwierdzić, czy są one wpływ, czy też nie. Teraz wyobraź sobie, starając się ocenić postrzeganie danej osoby na podstawie ich aktywności w internecie sam. Z tego powodu trudno jest wpływać na zachowania konsumentów w Internecie: ludzie są trudne do odczytania, a osobowości online są jeszcze trudniejsze.

Artykuł napisany przez: