jezyk hebrajski

jezyk hebrajski

Sty 13

jezyk hebrajski

Szukanie PPC – Google wotum zaufania

Czytałem Ciekawym Newsletter Email południu przez Google AdWords Ekspert Perry Marshall. W artykule, obracające się wokół jakości Google i Google „weird” praktyce nie publikowania jakichkolwiek starą reklamę, lub pozostawienie byle keyterm – nie skutecznie gobbling każdego reklamodawcy dolara została skierowana:

Czasami ludzie złość w Google „bo nie będzie po prostu wziąć swoje pieniądze i uruchomić reklamy, piszą. Co gorsza, nie będzie nawet powiedzieć, dlaczego. Szalony, prawda? Dave Bullock wyjaśnia, dlaczego tak:

jezyk hebrajski

„Ludzie powinni pomyśleć o Google jako ich pierwszym klientem. Ludzie wyszukiwania Google, ponieważ ufa. Twoja reklama w wyszukiwarce jest potwierdzeniem, a ty pożyczanie ich tożsamości.”

Fakt, że cały świat ufa Google – a prawdziwe znaczenie i przyczyny tego zaufania – jest nieco pomijany we wszystkich boom o ich sukcesie Juggernaut.

Ludzie mówią o rakieta wartości akcji i Google Page Rank formuł i narodziny od projektu laboratorium raczkujący w Stanford i maniakiem kultury i wolnych 5-gwiazdkowe obiadów w stołówce pracowniczej.

jezyk hebrajski

Ale nie jest zbyt wielu ludzi naprawdę zapytać, dlaczego zaufanie świata Google? Gdy ktoś chce coś wiedzieć, dlaczego jest pierwszym miejscem, myślą patrzenia, Google? Dlaczego Google czasownik? Ponieważ Google jest najdokładniejsza dostępna reprezentacja tego, co ludzie uważają za ważne i cenne w Internecie.

Google to nie tylko katalog informacji, rozległy zasób wiedzy, jest to „najbardziej dokładne dostępne represenatation, co ludzie uważają za ważne i cenne w Internecie;” i Twojej firmie – albo organiczne lub wypłacona jest ogromny impuls jakości i marki. W minionych pokoleń ludzi zwrócił się do żółtych stron w tym samym wotum zaufania – choć bez skomplikowanych algorithims. Im więcej zapłacił większą reklamę. Im bliżej imię i nazwisko do początku alfabetu im wyżej wpisie. Wpis w lokalnej książce telefonicznej oznaczało, że można było uzasadnione lokalnego biznesu. Ale mamy od przeniósł się do ery cyfrowej, z nowymi globalnymi Yellow Pages – wyszukiwarki. Już nie jest umieszczenie swojej stronie, biznesu, wystawianie lub ad opiera się wyłącznie na swoje nazwisko i kwotę, którą są skłonni zapłacić, ale teraz są one oparte na jakości – to fakt, że wiele osób może nie wiedzieć, to fakt, widzowie nie mogą wiem, to fakt, że może nie wiedzieć, ale faktem jest, każdy nieuchronnie realizowane poprzez ich używania i badań w Internecie. Nazwa Twojej firmy w wyszukiwarce jest natychmiastowy – i światowej – wotum zaufania do usług (bez względu na to jak lokalna firma lub jak celowe lub szerokie twoje usługi).

Gdzie jesteś w wyszukiwarkach?

Artykuł napisany przez: